tirsdag 12. mars 2013

Fiskeglad søtnos og knappeknagg




























Jeg er litt betatt av den fiskesultne oteren på skoleplansjen som står oppetter en vegg i stua. Etter å ha sittet med mange skoleplansjer lenge, har jeg etter hvert  funnet ut hvilke av dem som passer best i dette huset.
Enda et det tre skoleplansjer til salgs på Kaspara rydder og selger. (Se link høyre side av bloggen)

I helgen kom knappeknaggen som har ligget på et bord i hallen leeeeenge endelig opp i trappenedgangen. Jeg falt for disse knaggene fra HK living  umiddelbart første gang jeg så dem.

SOLA SKINNER, DAGEN ER BRA!
HÅPER DET ER SLIK HOS DEG OGSÅ!


5 kommentarer:

  1. Så kult det bildet var!! Kjempe stilig! Og de knottene er jo bare kjempe kule de også!! Tror jeg skal ha noen sånne i den nye gangen vår når den blir ferdig :)

    Håper du har en knallfin tirsdag :)

    Klemmer fra Nina
    drømmevillaen.no

    SvarSlett
  2. Forstår godt at du falt for knappeknaggene - har sett på de mange ganger selv også... Kanskje jeg kan "snope" meg en eller flere bare fordi jeg "fortjener" det :) Praktisk og dekorativ!

    SvarSlett
  3. Ååå så herlig knappeknage,den var virkelig flott og herlige plansjen av oteren:)det er så masse fint å få tak i men så er det litt sånt her at eg kommer heim med noko men aner ikkje kor eg skal sette det,hihi har vel for masse!

    Fine onsdag til skjønneste deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett