torsdag 21. mars 2013

Vintage-selskapsveske-galskap
























































Jeg lider av vintage-selskapsveskegalskap. Det utarter seg på den måten at jeg ikke kan stå for fine gamle selskapsvesker i gjenbruksbutikker. Ikke det at gallaer, bryllupsfeiringer og jubileer fyller opp almanakken min, men slike små vesker kan jo være så vakre!
Om de ikke er i bruk kan de jo bare henge der på en knagg og vise sin skjønnhet til omverdenen.
Så derfor ble denne vesken med hjem fra gjenbruksbutikken her om dagen, og ikke ble jeg ruinert heller; 35 kroner kostet den.

Den stilige paraplydamen er et av alle kortene jeg handlet i London. Herlig å klistre opp kort på veggen med washi-tape.

HA EN SELSKAPELIG, FLOTT KVELD!

17 kommentarer:

  1. For en kul og lekker veske, og stilig kort;)
    Finfin ettermiddag.

    -Malla-

    SvarSlett
  2. Søt søt veske! Har en liten slik mani jeg også skal jeg si deg, hehe;)

    SvarSlett
  3. Haha, vintageselskapsveskegalskap! Der har jeg fått utvidet den diagnostiske verktøykassa mi gitt! Veska var simpelt hen helt vidunderlig! Akkurat noe sånt jeg lette etter til brudekjolen min for et par år siden, - men selvsagt ikke fant...

    SvarSlett
  4. Gøyal veske og fint perlekjede :)

    SvarSlett
  5. Oooooh that bag!!!! So pretty! xo

    SvarSlett
  6. Dette var et kjemnpelekkert "utstillingsvindu", delikat, sart og litt tøft på samme tid. Med den veska der må du jo bare sørge for å egle deg inn på et bryllup! =)

    SvarSlett
  7. Kjempeskjønn veske! Skjønner godt at den fikk bli med deg hjem:-)
    Og så håper jeg det byr seg en anledning så du får brukt den og - selv om den er superfin som pynt:-)

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  8. Ååå så skjønn veske,ikkje rart du måtte ha den med deg heim:)
    Fine kveld til skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Helt enig, man trenger vakre ting rundt seg som gir energi og som man kan kaste et lite blikk og smil bort på når man går forbi. Det er livet det!

    Klæm

    SvarSlett
  10. Hei Kaspara
    Nydelig veske og må innrømme at jeg lider av samme tilbøyelighet som deg. Og herlig kort. Jeg likte godt denne romslige kjolen som dame med paraply har på seg, en slik kan jeg tenke meg. Vel, ha en fin fredag og helg. Klem fra M

    SvarSlett
  11. Skikkelig kul veske! Fin som pynt, og man kan jo brune sånne vesker selv om det ikke er brølløp og galla?
    Og synes hun dama på kortet ser ganske kul ut også. Akkurat sånn er det jeg selv ønsker å se ut når jeg tenker meg om.

    God helg til deg! :-D

    SvarSlett
  12. Flot taske!! og en sjov og dejlig hobby du har og som du skriver de pynter jo vældigt over det hele :-)
    Rigtig god fredag.

    SvarSlett
  13. Veldig søt veske! Jeg hadde en opprydding i skapet mitt i går, og da fant jeg ut at jeg er litt skjerfgal jeg. Jeg hadde flere skjerf enn jeg trodde for å si det sånn. Og problemet er at jeg omtrent aldri går med skjerf. ;)

    Ha en finfin start på påskeuka. Her går jeg offline nå og tar påskeferie fra det digitale livet. I stedet blir det avslapning, påskemarsipan og forhåpentligvis litt sol i kinnene. :)

    PS. Grattis med overstått bursdag til fine mammaen din!

    SvarSlett
  14. Den vesken var jo bare skjønn! Skjønner godt at du ikke kunne la den ligge igjen å forsmekte... ;)

    Overraskelse til deg om du tar en tur innom bloggen min, god påske :)

    SvarSlett
  15. haha - den var flott
    full av personlighet
    sikker på den passer flott til deg! :)

    riktig god påske
    klem fra
    Åpent^hus

    ps - lotteri hos meg om du har lyst

    SvarSlett
  16. Supersøt veske !! Freshe og vårlige bilder <3

    Ha en super dag - og en riktig fin påske!
    KLEM
    anette

    SvarSlett
  17. Hei! Så stilig! :) Jeg såg deg på gjenbruksbutikken ja, syntes det var noe kjent med deg!

    Ha en flott påske!
    Klem Ragnhild

    SvarSlett